FORGOTTEN PLACES, URBEX, URBAN EXPLORATION
  | dodaj miejsce
użytkownik   hasło   
zarejestruj się | link aktywacyjny
OPUSZCZONE MIEJSCA, URBEX, URBAN EXPLORATION

    Zapraszamy do nabycia nowych, kwadratowych przypinek. Sprawdź szczegóły >>
Jednostka wojskowa 3 kompani radiotechnicznej
Leonów k. Lublina, lubelskie

Miejsce aktywne: TAK
Typ miejsca: militarne
Dodane przez: Elj0t
Dodane: 2012-02-07 Aktualizowane: 2014-02-24
Wyowietlen: 11653
Atrakcyjnooa: duża

Obejrzyj okolice tego miejsca na Zumi.pl

Opis miejsca: Jednostka wojskowa 3 kompani radiotechnicznej we Włókach k. Lublina.
Włóki znajdują się między Leonowem, a Dziuchowem (Woj. Lubelskie).
Do jednostki należą dwie działki oddalone od siebie ok. 200-300m. Na jednej są koszary, zaś na drugiej radary, była też strzelnica, stacja paliw, bunkry, i pomieszczenia techniczne pod nasypem, na których stały radary. Obie działki są zarośnięte i ogrodzone siatką z drutem kolczastym. Niestety nic więcej nie wiem o tym obiekcie.


Zaproponuj uzupe3nienie, aktualizacje,
deaktywacje lub skasowanie tego miejsca.

Forum dyskusyjne tego miejsca:

DODAL hbs369, DNIA: 2015-02-19
Wielka szkoda, że w miejscu dawnych koszar w tej chwili jest szrot... teren ogrodzony i pilnowany, także lepiej nie wchodzić, bo pomyślą że przychodzicie za...ać części samochodowe. Co do samego poligonu, mimo nielicznych stopów w celu obejrzenia terenu polecam wybrać się w pogodny dzień, połazić. Miejsce ogólnie na plus.
DODAL Irydius, DNIA: 2014-03-30
Miejsce na prawdę ciekawe, zwłaszcza schron. Pozostałe obiekty takie jak "garaże" czy "stacja paliw" są zdewastowane i właściwie nie ma w nich nic do zwiedzania. http://www.youtube.com/watch?v...
DODAL FromPoland, DNIA: 2014-01-16
Witam wszystkich.. byłem tutaj 6 stycznia i powiem, że strasznie się pozmieniało :) Zapraszam na mój kanał na YT gdzie nagrywam miejsca zaznaczone na stronie forgotten.pl :) http://www.youtube.com/channel... Pierwszy odcinek właśnie z tej starej bazy wojskowej :)
DODAL Lukaszkielce, DNIA: 2013-08-22
jak ktos moze to niech zrobi kilka zdiec chetnie bym zobaczył jak to teraz wyglada. W ktorym roku przestała funkcjomowac jednostka na Włókach?
DODAL mastiw22, DNIA: 2013-08-15
Najazdy? chodzi Ci o te miejsca, na których stały pojazdy? Jeżeli tak, to są nieco zniszczone, ale są. Ogólnie teren jest strasznie zaniedbany, w porównaniu z twoimi zdjęciami. Wszędzie ogromna trawa, krzaki. No i oczywiście te wersalki itp. wywalone niczym na śmietnisko. Szkoda, że to miejsce się tak zmarnowało, oglądając twoje zdjęcia, aż nie dowierzałem, że kiedyś mogło tam tak być. Pozdrawiam.
DODAL Lukaszkielce, DNIA: 2013-08-03
Witam az łza sie w oku kreci jak patrze na zdiecia tej opuszczonej juz jednostki.Słuzyłem w niej ponad 6 miesiecy w 2006 roku bardzo mile ja wspominam .Zamiesciłem kikla zdiec wykonane po kryjomu aparatem z telefonyponiewaz na całej jednostce obowiazywał zakaz fotografowania.Ma moze ktos wiecej informacji co teraz sie dzieje z ta jednastko czy stoja te najazdy jeszcze.Wielkie dzieki za info pozdrawiam wszystkich
DODAL fhrichard, DNIA: 2012-06-30
w trzecim przetargu sprzedany za 608.000 zł
DODAL ormopk, DNIA: 2012-06-01
Obecnie teren prywatny.
DODAL Stales, DNIA: 2012-03-28
Obecnie wjazd do koszar jest bezproblemowy, bo ktoś wyrwał furtkę od strony ujęcia wody. Do stacji paliw/bunkrów można się dostać przez obszerną dziurę w siatce obok pierwszej bramy. Samych radarów nie widziałem, natomiast wojsko polskie zrobiło sobie tam... śmietnik wyposażenia wnętrz (głownie wersalki). Żal patrzeć.


Polub to miejsce na Facebooku


Zdjecia dodane przez u?ytkowników (14)

test texttest text
test texttest text
test texttest text
test texttest text
test texttest text

Linki do zewnetrznych galerii zdjea i innych stron:

Stales - bunkier
Stales - koszary
Brama
Budynki
Brama 2
Film z eksploracji
Poligon 2015
Urbex Lublin 2012

Aby dodaa link do zewnetrznej galerii zdjea lub innej strony musisz sie zalogowaa

To miejsce zosta3o zwiedzone przez:

Lukaszkielce (data: maj 2006, atrakcyjnooa: średnia)
Stales (data: marzec 2012, atrakcyjnooa: duża)
piroman3518 (data: maj 2012, atrakcyjnooa: duża)
cochcesz (data: październik 2012, atrakcyjnooa: duża)
mastiw22 (data: czerwiec 2013, atrakcyjnooa: duża)
FromPoland (data: styczeń 2014, atrakcyjnooa: duża)
Irydius (data: marzec 2014, atrakcyjnooa: duża)
hbs369 (data: styczeń 2015, atrakcyjnooa: średnia)

Aby oznaczya odwiedziny tego miejsca musisz sie zalogowaa

Opuszczone wg typów
domy, dworki i bloki
industrialne
kolejowe
militarne
podziemia i tunele
szpitale i obiekty medyczne
zamki i zabytki
inne
wszystkie typy

Opuszczone wg lokalizacji
dolnoslaskie
kujawsko-pomorskie
lubuskie
lodzkie
lubelskie
mazowieckie
malopolskie
opolskie
podlaskie
podkarpackie
pomorskie
slaskie
swietokrzyskie
warminsko-mazurskie
wielkopolskie
zachodniopomorskie
reszta swiata
wszystkie lokalizacje

Dodatkowe opcje
konkurs
forum dyskusyjne
ostatnio dodane miejsca
wersja mobilna strony

Forgotten.pl poleca
strony www
dołącz na FaceBook
sklep

Skontaktuj się z nami


Forgotten.pl współpracuje z:

Poszukiwacze skarbów
Poszukiwacze skarbów

Urban Exploration Polska
Urban Exploration Polska

Opuszczone Miejsca w Kielcach
Opuszczone Miejsca w Kielcach

Zobacz wszystkich

TŁUMACZENIA WARSZAWABIURO TŁUMACZEŃ DIUNA